piątek, 14 stycznia 2011

Top 2010 #3: Top 30 singli 2010 cz. 3

Dzisiaj - finałowa dziesiątka najlepszych singli zeszłego roku:

10. Chiddy Bang - The opposite of adults
09. Crystal Castles - Celestica
08. Hot Chip - I feel better
07. Spiral69 ft. Spiritual Front - FakeLove
06. Ginger Ninja - Bone will break metal
05. Fever Ray - Mercy Street
04. Crystal Fighters - In the summer
03. Crystal Castles - Baptism
02. Kid Cudi ft. MGMT & Ratatat - Pursuit of happiness
01. Wild Nothing - Confirmation

A już niebawem - czwarta i ostatnia część podsumowania roku 2010!

2 komentarze:

  1. 10. Chiddy Bang - The opposite of adults
    Świetny kawałek, bardzo dobry teledysk... a właśnie. Czemu nie wrzuciłeś linka do oficjalnego klipu? :/

    9. Crystal Castles - Celestica
    Oni chyba zdobyli sporą popularność w zeszłym roku... ale mi nie podeszli. Nie.

    8. Hot Chip - I feel better
    Nie pasuje mi to. W ogóle teraz brzmią jakoś inaczej niż wcześniej.

    7. Spiral69 ft. Spiritual Front - FakeLove
    To jest fajne. Nie aż tak jak Spiritual Front solo, ale fajny kawałek.

    6. Ginger Ninja - Bone will break metal
    Dziwny zespół. I dziwny kawałek. Nie jestem w stanie się określić czy mi się to podobało czy nie xD

    5. Fever Ray - Mercy Street
    Można posłuchać, ale szału nie ma. Zdecydowanie za wysoko.

    4. Crystal Fighters - In the summer
    A to było całkiem przyjemne.

    3. Crystal Castles - Baptism
    Znowu ten zespół? Nie podoba mi się. Nie lubię ich :P

    2. Kid Cudi ft. MGMT & Ratatat - Pursuit of happiness
    To mi się podoba. Jestem na tak.

    1. Wild Nothing - Confirmation
    A to strasznie zawodzące i smętne. Nie lubię tego. Spodziewałem się na pierwszym miejscu czegoś dużo lepszego ;P


    I koniec. W końcu mi się udało zebrać i przebrnąć przez całą listę. Długo mi to zajęło. Forma mailowa zdecydowanie wymusza szybsze odpisanie.
    Ogólnie znalazły się w Twoim zestawieniu kawałki fajne i niefajne (co w sumie można było przewidzieć ;P ). Mnóstwo rozbieżności z moją oceną roku ubiegłego. Ale co poradzić. Bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. #10. A nie wiem, może akurat wtedy pousuwali wszystkie oficjalne z YT...

    #8. To akurat jeden z dwóch dobrych kawałków na ich ostantniej płycie.

    OdpowiedzUsuń